Vrácení a reklamace.

Něco není podle představ? Chceš zboží vrátit zpátky, nebo je se zbožím něco špatně a chceš jej reklamovat? No problemo. Stačí vyplnit formulář, kterej funguje jak pro vrácení, tak reklamace. Formulář pak mrskni do krabice s produktem, kterej chceš vrátit nebo vyreklamovat a pošli na adresu:

Filip Páral
Podsedky 84
679 21 Bořitov

Druhá možnost, jak zboží vrátit je pro ty, kdo jsou z okresu Blansko, Brno, nebo blízkýho okolí. To se pak můžeš ozvat na mail filip@hafostore.cz a můžeme se domluvit na osobním předání. I pro tento způsob je nutný vyplnit reklamační/vratný formulář, tak když si to připravíš ještě před předáním, bude to bomba. 

Reklamovat zboží můžeš klasicky do dvou let od nákupu a vrátit jej můžeš v nepoužitým a nepoškozeným stavu do 14 dní. Na případný reklamace máme lhůtu na vyřízení 30 dní, ale protože asi všichni víme, že sezóna a závody na nikoho nečekaj, tak uděláme všechno proto, aby to bylo vyřešený co nejdřív.